Krokusvakantie!!!! - Reisverslag uit Gerlos, Oostenrijk van Nicole Melsen - WaarBenJij.nu Krokusvakantie!!!! - Reisverslag uit Gerlos, Oostenrijk van Nicole Melsen - WaarBenJij.nu

Krokusvakantie!!!!

Door: Nic

Blijf op de hoogte en volg Nicole

06 Maart 2009 | Oostenrijk, Gerlos

Zoals beloofd.. wordt vervolgd.. en deze x vanuit een geweldig mooi en wit Oostenrijk!!! :D
Na een stressvolle dag de 12e.. zat ik vrijdagochtend heeeeeeeeeel vroeg in de trein richting Oostenrijk!
Erg relaxed.. alleen overstappen is soms een beetje vervelend! Om half 7 vanuit Assen vertrokken en om 8 uur sávonds was ik in Zell waar een collega van de skischool me op kwam halen! De pas opgereden.. en enorm veeeeeeeeel sneeuw! De eerste twee nachten heb ik met de snowboardmannen in het chaletje geslapen.. erg gezellig! De volgende dag moest er meteen gewerkt worden.. priveles gegeven.. en sávonds natuurlijk meteen de apres ski in om iedereen weer te zien!! Erg gezellig!! :D
Vanaf zondag had ik een hele leuke groep kinderen... Het heeft heeeeel veeeeel gesneeuwd de eerste week!
De hele weel zag er zo ongeveer hetzelfde uit.. opstaan, met z'n 6-en in de auto opgestapeld naar de skischool voor de fruhmeeting! Daarna 2 uurtjes skiles geven, met de kids lunchen, weer twee uurtjes skien.. afmelden op de skischool.. en de apres ski in!! :)
De eerste week heb ik ook nog een aantal avonden in een restaurantje gewerkt hier, omdat het zo ontzettend druk was!
De tweede week had ik de hele week priveles.. een jongetje van 14 met het syndroom van Down! Erg leuk om hem les te geven.. Een andere collega had de rest van de familie.. dus tussen de middag gingen we altijd gezellig met z'n allen lunchen! Ook zijn we met die familie weesten rodelen.. een 7 km lange rodelbaan halverwege de bergpas!!
Afgelopen weekend zijn er een heleboel skileraren weer naar huis gegaan.. gezien de grootste drukte (de krokus) weer voorbij was..
Toch is het nog steeds erg gezellig! Deze week had ik de hele week s'morgens priveles en s'middags heerlijk vrij.. dus zelf veel geskied met collega's!
Woensdagavond zijn we met de collega's van de skischool naar Fugen gereden.. lekker bij de Mac gegeten en de rest van de avond lekker in het zwembad en de jacuzzi gehangen.. ff lekker relaxen na al die inspanningen van de afgelopen weken!!

Momenteel sneeuwt het weer!! Hebben de afgelopen weken heeeeel veel sneeuw gehad! Maar gelukkig ook een aantal zeer zonnige dagen! Heerlijk..

Ik hou jullie allemaal op de hoogte! Weet nog niet precies hoe lang ik nog in Gerlos blijf... dus wie weet tot snel allemaaal!!!!!!!!!
Heeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeel liefs vanuit een geweldig mooi Gerlossss!!!

PS. ff geen foto's gezien mijn camera het begeven heeft.. :(
Maar gelukkig krijg ik foto's van collega's! Servussss....!!!!!

  • 06 Maart 2009 - 15:31

    Matthijs:

    Hehe,
    Zo te lezen heb je het alweer reuze naar de zin.

    Liefs, Matthijs

  • 06 Maart 2009 - 18:32

    Cathrien:

    Hoi hoi Nicole

    Leuk om van jou te lezen in Gerlos.
    We zijn er vroeger......welis geweest, bij Cathy 's restaurant ochtends starten met lekkere koffie en apfelstrudel
    mit zahne.
    Jij heel veel spass, greetz

    Andries en Cathrien

  • 07 Maart 2009 - 08:07

    Rinske:

    klinkt goed allemaal! viel spass! mis jullie allemaal xx

  • 07 Maart 2009 - 17:05

    Wies:

    wat een leven...
    heerlijk!!!
    ga je vanavond nog flink feesten?? ik verwacht nog wel een mailtje hoor ;) xxx

  • 09 Maart 2009 - 14:20

    Ilse A:

    Ja zeg dat wel, wat een leven. Nog iets meer als alleen interessante skileraren op de piste? Zoals héééééél interessante skileraren?Hoezo niewsgierig he :-).

    Geniet van héé'l veel sneeuw,

    xxx Ils

  • 09 Maart 2009 - 16:00

    Ineke Dedecker:

    Hallo lieve Nicole, wat leuk weer wat van je te horen, beter te zien.
    Als ik jouw brief lees, denk ik wat gezellig.
    Geef je ook wel eens les aan oudere dames?? Misschien wat voor mij.
    Nog heel veel plezier, wanneer zien we je weer in het Twentse land?
    Groetjes en veel liefs van Ineke en ook de groetjes van de anderen.

  • 16 Maart 2009 - 20:19

    Elise:

    Tijdje niet online gezien, hoe is het daar?

    X Niels en Elise

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nicole

Vaak word er aan mij gevraagd van wie heb je dat reizen toch? En mijn ouders zeggen dan eigenlijk altijd.. geen idee! Maar vroeger gingen we sowieso elk jaar minstens 1x op wintersport en 3 weken weg met de caravan. Vaak waren we de andere vakanties ook niet thuis te vinden.. Dus tsja, eigenlijk is het me met de paplepen ingegegoten en na mijn eerste grote trip in 2003 ben ik officieel verslaafd! En vele avonturen volgden..

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 190
Totaal aantal bezoekers 91201

Voorgaande reizen:

30 April 2019 - 31 Mei 2019

Zuid-Afrika

20 Maart 2014 - 18 Mei 2014

Zuid Amerika

07 Juli 2011 - 01 Augustus 2011

Afrika!!!

12 Januari 2010 - 13 April 2010

Down Under!!

23 Oktober 2009 - 11 Januari 2010

Verloskundige in India!!

27 April 2009 - 24 Juni 2009

Transsiberie Expres

13 Februari 2009 - 15 April 2009

Jetzt Gerlossssssssss

10 Januari 2008 - 12 Februari 2009

Ierland!!!

07 December 2007 - 04 Januari 2008

Gerlosssss

Landen bezocht: