Nic goes India!!!!!!!!!! - Reisverslag uit Assen, Nederland van Nicole Melsen - WaarBenJij.nu Nic goes India!!!!!!!!!! - Reisverslag uit Assen, Nederland van Nicole Melsen - WaarBenJij.nu

Nic goes India!!!!!!!!!!

Door: Nic

Blijf op de hoogte en volg Nicole

14 Oktober 2009 | Nederland, Assen

Velen van jullie zal het niet verbazen om weer een mailtje van mij te krijgen.. :D En de meeste mensen weten ook dat ik ons mooie landje weer even ga verlaten.. Maar nog niet iedereen is op de hoogte van de meest recente plannen.

Iedereen die mij al een tijdje kent.. weet dat ik al sinds het VWo roep dat ik naar Australie wil.. Vele reizen verder, ben ik daar nog steeds niet geweest.. :( Want een tussenlanding telt niet mee, vind ik! Maar goed, het originele plan was om al in september te vertrekken, een half jaar in Sydney te gaan werken en dan nog een paar maanden met Suus te gaan backpacken. Helaas na heel wat papierwerk, handtekeningen, mailtjes, telefoontjes, een engelse test en bijna 500 euro verder gaat dit originele plan niet door omdat ik net 0,5 punt tekort kwam op mijn engelse test!!! :( :( :( Helaas, helaas, helaas.. Maar ik zou Nicole niet zijn, als ik al niet snel met een plan B zou komen.. Heel wat plannen en bestemmingen zijn voorbij gekomen.. Maar heb vandaag dan toch eindelijk mijn ticket geboekt!!! :D
Volgende week vrijdagmiddag om 14.00 zal ik vanaf SChiphol vertrekken, om vervolgens via HongKong naar India te vliegen. Zondag 25 oktober zal hier mijn 2 weekse rondreis starten. Voor de route zie.. http://gapadventures.com/trips/best-of-southern-india/AHBS/2010/
Na die 2 weken zal ik 2 maanden in Tirunelveli verblijven en hier 2 maanden als verloskundige, op vrijwillige basis, in een ziekenhuis werken. Hierbij verblijf ik in een gastgezin.. dus een uitgelezen kans om de Indiaase cultuur van heeeeel dichtbij mee te maken!!! :)
Daarna zal ik 11 januari weer naar HongKong vliegen, waar ik Suzan op het vliegveld zal ontmoeten en we samen verder vliegen naar Adelaide om aan ons avontuur Down Under te beginnen!!!!!!!!

Dus lieve mensen.. ik zal jullie allemaal weer onwijs gaan missen, maar kijk nu ook alweer uit naar jullie altijd leuke, lieve en frappige mails, sms-jes en reacties op de site!!!!! Ik zou zegge.. een fijne winter.. ;-) En tot in april!!!!!

Liefs Nic..

  • 14 Oktober 2009 - 14:54

    Karin In't Hout:

    Waanzinnig plan. Heel veel plezier, enz enz
    Gr Karin

  • 14 Oktober 2009 - 15:08

    Johan:

    Lieve nicht, ik wens je veel succes bij deze nieuwe ondernemende trip.
    Ik ga ervan uit dat iedereen jouw vrijwilligerswerk zal waarderen.

    Geniet van het avontuur dat daarna volgt.

    XX

  • 14 Oktober 2009 - 15:32

    Jan Smit:

    Wat bist ook een lekker globetrottertje heh?! :)

    (k)

  • 14 Oktober 2009 - 15:45

    Elise:

    Belachelijk!!! Ons een beetje in de kou achter laten... :(

    Las al iets op hyves!
    Maare, veel plezier hoor! En we zullen aan je denken ;-)

    Groetjes Elise

  • 14 Oktober 2009 - 15:50

    Iris:

    Ha Nicole,

    Dat klinkt goed!

    Veel plezier in India

    Groetjes!

  • 14 Oktober 2009 - 16:19

    Patricia En Familie:

    Yeaaaahh!! Heel veel plezier in India! Heel veel succes en we zullen je avonturen weer trouw volgen :))

  • 14 Oktober 2009 - 17:15

    Laura:

    He meis,

    wat weer een geweldig plan om naar India te gaan!!! Ik zou graag meegaan maar dan moet jij m'n bevalling onderweg doen hahahahahahaha
    Heel veel plezier!!!
    liefs laura

  • 14 Oktober 2009 - 20:39

    Rita:

    We volgden je plannen al een tijdje, jammer dat plan A niet doorgaat, maar B ziet er zeker niet slecht uit! Geen Oud en Nieuw in Sydney????????
    xxx

  • 15 Oktober 2009 - 15:16

    Juf Marlies :

    Hee dushi!!!

    Ook je nieuwe reis klinkt zeker niet verkeerd!! Lekker gaan genieten en ik hoop dat dit een geweldige trip voor je gaat worden!
    Heel veel plezier!
    Pasa un bon (werk)vakantie! :D

    xxx

  • 15 Oktober 2009 - 17:27

    Renske:

    heel veel plezier down under. en vergeet vooral niet walvissen te gaan kijken!!! En als je dat dan gaat doen, doe dat in HARVY BAY want daar komen ze het dichts bij en zie je ze het best. In alle plaatsen word je echt letterlijk dood gegooit met van die kraampjes dat je kan gaan whale watching maar dan zie je ze alleen als stipjes. kijk maar bij mijn foto's dan zie je hoe dichtbij wij waren. Als je nog meer wil weten dan hoor ik het wel KUS

  • 16 Oktober 2009 - 00:15

    Esther Van Wijngaarden:

    He Reisfreak,

    Maak er weer een top tijd van!!! Straks veel te vertellen als we beide weer op NL bodem staan. Gonna keep an eye on you!

    X Esther

  • 16 Oktober 2009 - 06:49

    Carolien:

    Hoi NIc, je vertrekt nog voordat ik je boedha-pandora-bedel kan kopen!!??!! Maar ik koop hem alsnog voor je en bewaar hem wel heeeeel lang! Heel veel plezier bij het Indiase babytjes vangen. We houden je ouders wel in de gaten zolang je weg bent;) kunnen we zeker net geen meer friet eten voordat je weg gaat?
    X
    Caro

  • 16 Oktober 2009 - 06:59

    Anita & Johan.:

    Hoi Nicole,

    Balen van dat halve punt zeg, maar gelukkig laat jij je hierdoor niet uit het veld slaan: plan B. Met dit avontuut kan je India en Australië op je palmares bijschrijven!! Wij leven weer met je mee, zoals jij dat ook met ons doet, laat ons hier maar in de kou zitten. Doe de rubberneck's en de abo's de groeten van ons.
    Heel veel plezier in je komende avontuur!!!!!!

    Dikke kus van Anita en Johan.

  • 18 Oktober 2009 - 07:41

    Anny De Fijter:

    Hoi Nicole,
    Kees en ik vonden het erg leuk dat je gisteren nog bij onze familiedag was en wij wensen jou een heel mooie reis toe en heel veel succes met je vrijwilligerswerk.
    xxx

  • 22 Oktober 2009 - 09:20

    Kirsten:

    Hoi Nicole

    Wat waanzinnig idee!! En wat super dat je als vrijwilliger gaat werken in India. Heel veel succes.

    Veel plezier en Geniet van je avontuur.

    Gr. Kirsten

  • 22 Oktober 2009 - 14:40

    Anita & Johan:

    Het gaat weer gebeuren. Morgen vertrekken. Een hele goede reis toegewenst en heel veel plezier.

    Dikke kus, Anita en Johan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nicole

Vaak word er aan mij gevraagd van wie heb je dat reizen toch? En mijn ouders zeggen dan eigenlijk altijd.. geen idee! Maar vroeger gingen we sowieso elk jaar minstens 1x op wintersport en 3 weken weg met de caravan. Vaak waren we de andere vakanties ook niet thuis te vinden.. Dus tsja, eigenlijk is het me met de paplepen ingegegoten en na mijn eerste grote trip in 2003 ben ik officieel verslaafd! En vele avonturen volgden..

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 165
Totaal aantal bezoekers 91321

Voorgaande reizen:

30 April 2019 - 31 Mei 2019

Zuid-Afrika

20 Maart 2014 - 18 Mei 2014

Zuid Amerika

07 Juli 2011 - 01 Augustus 2011

Afrika!!!

12 Januari 2010 - 13 April 2010

Down Under!!

23 Oktober 2009 - 11 Januari 2010

Verloskundige in India!!

27 April 2009 - 24 Juni 2009

Transsiberie Expres

13 Februari 2009 - 15 April 2009

Jetzt Gerlossssssssss

10 Januari 2008 - 12 Februari 2009

Ierland!!!

07 December 2007 - 04 Januari 2008

Gerlosssss

Landen bezocht: