Druk, druk, druk.. - Reisverslag uit Drogheda, Ierland van Nicole Melsen - WaarBenJij.nu Druk, druk, druk.. - Reisverslag uit Drogheda, Ierland van Nicole Melsen - WaarBenJij.nu

Druk, druk, druk..

Door: Nic

Blijf op de hoogte en volg Nicole

14 April 2008 | Ierland, Drogheda

Hi!!!! How are you?!!
Ik d8 laat ik jullie maar weer eens ff op de hoogte stellen van mijn avonturen hier!! Er is de afgelopen weken weer een heleboel leuks gebeurd hier!! :D

Dat begon met het weekend na pasen..
Mijn oom zou op bezoek komen dat weekend!
Reuze-gezellig!! Hij zou vrijdagavond aankomen en dan zouden we lekker uiteten gaan.. Ware het niet dat hij als verassing een reisgenoot mee had genomen!! MIJN MAMA!!!!! :P
Helemaal leuk.. mam was namelijk erg nieuwsgierig naar mijn mooie appartement hier! Dus hebben we gezellig met z'n 3-en gegeten! Ome Johan heeft een aantal dagen heerlijk in een hotel hier in Drogheda geslapen.. en mam sliep gezellig bij mij!
Elke ochtend hebben we natuurlijk wel gezellig in het hotel ontbeten.. dat snappen jullie natuurlijk wel!!
Zaterdag met de auto, die ome Johan had gehuurd, naar Dublin gereden. Daar hebben we de hele dag doorgebracht, lekker shoppen, lunchen, uiteten..
s'Avonds ben ik met de meiden hier op stap geweest, omdat een van mijn huisgenootjes 30 werd en dat moest natuurlijk gevierd worden!!! :D
Zondag met mijn brakke hoofd weer aan het ontbijt in het hotel geschoven en daarna met de auto richting Howth gereden.. Schitterend plaatsje aan de kust!! Zeehonden gespot!! Van erg dichtbij.. En een cliffwalk gedaan! SCHITTEREND!!! Zie foto's, die ik zo zal plaatsen! Bij terugkomst in Drogheda heerlijk uit eten geweest en maandag en dinsdag moest ik helaas weer werken! mam en ome Johan zijn die maandag weer terug naar huis gevlogen.. na bijna hun vlucht gemist te hebben!! haha..

Woensdag 2 april arriveerde mijn volgende bezoek al!! :) Corianne & Kirsten.. 4 dagen volgepropt met activiteiten en gelukkig wederom schitterend weer!! (nee, het regent hier heus niet al de tijd.. sterker nog! De zon schijnt momenteel nog steeds!!)
Woensdagmiddag lekker hier in Drogheda geluncht en rondgekeken. Op tijd naar bed, want de volgende dag stond Dublin op het programma! 11 UUR SHOPPEN!!!!!!
Iemand die dat record kan verbreken??
haha.. Heerlijk dat de winkels hier zo lang en vaak open zijn!! Eerst in Dublin zelf, uiteraard afgewisseld met een aantal toeristenattracties.. :) En daarna.. DESTINATION DUNDRUM!!!
Mijn ohhh zo geliefde shoppingmall!!
Uitgeput en tassen vol mooie, nieuwe aankopen kwamen we s'avonds rond een uurtje of 11 weer in Drogheda aan.
Nexxt morning weer op tijd op.. om richting County Wicklow te gaan!!
Hier hebben we het geweldig mooie Powercourt Estate bezocht..
Hier hebben we heerlijk in de tuinen rondgedwaald, genoten van het zonnetje en uiteraard iets lekkers gegeten op het terras! Omdat we dit nog niet genoeg activiteiten vonden, zijn we die avond op stap geweest. Naar een van de Niteclubs hier.. SUPER AVOND!! :D
Na die enerverende dagen vonden we dat we die zaterdag wel wat ontspanning konden gebruiken.. Lekker uitgeslapen en daarna in de trein naar Malahide gestapt. Heerlijk uitgewaaid op het strand en daarna lekker uiteten geweest!
Totaal uitgeput verscheen ik de volgende dag op mijn werk en Cori & Kirs vlogen weer terug richting NL.
Afgelopen weekend heb ik voor het eerst sinds tijden weer eens een lekker relaxed weekendje @ home gehad!
En straxx de nachtdienst in!
3 nachtjes werken en dan komen Annemieke en haar vriend Jeroen. Met hun vlieg ik donderdag naar Cork! Wordt vervolgd duss...

Ik ga nog ff wat foto's online zetten.

En al mijn lieve bezoek.. onwijs bedankt!!!!!! Zo leuk dat jullie allemaal zijn gekomen! (L) IK HEB GENOTEN!!!!!!

Liefs..!!

  • 14 April 2008 - 21:32

    Frank:

    Heee, leuk weer om te lezen hoor:) En wat een verassing dat je mams ook mee was ;) Groetjes vanuit Assen, en een kus natuurlijk!

  • 14 April 2008 - 21:48

    Je Moeder:

    leuke foto,s. Werk ze vannacht!!!!!!!

    Liefs mam

  • 14 April 2008 - 22:03

    Matthijs:

    Fantastisch daar. Leuk dat iedereen ook ff op bezoek komt. Niet te gloven.

    Liefs, Matthijs

  • 15 April 2008 - 08:52

    Mario:

    Hey Nicole.

    Eindelijk ook eens een kijkje op je site genomen, maar dat ziet er goed uit. Wat is het toch heerlijk om in het buitenland te zijn. Geniet ervan. Ik ben ook mijn volgende trip aan het plannen voor de zomer, maar weet nog niet helemaal wat precies. Het ga je goed.

    groetjes

  • 15 April 2008 - 11:27

    Anny De Fijter:

    Leuk weer een uitgebreid verslag van jou te lezen. Gisteren een goede uitslag gehad en dus kunnen we er weer tegen aan. Gaan weer allerlei leuke dingen doen en volop genieten.
    Dikke kus, tante Anny

  • 17 April 2008 - 14:00

    Danielle:

    Dushi!!!
    Zodra ik terug ben uit Thailand mail ik je echt hoor!!! Heel veel plezier met Miek en Jeroen en doe ze de groeten!!!

    Kussss

  • 19 April 2008 - 15:32

    Erica:

    Hoi Nicole,

    Dit is toch oom Johan van je toespraak!?

    Heel veel groetjes,

    Erica

    PS Gaat ons afspraakje nog door?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nicole

Vaak word er aan mij gevraagd van wie heb je dat reizen toch? En mijn ouders zeggen dan eigenlijk altijd.. geen idee! Maar vroeger gingen we sowieso elk jaar minstens 1x op wintersport en 3 weken weg met de caravan. Vaak waren we de andere vakanties ook niet thuis te vinden.. Dus tsja, eigenlijk is het me met de paplepen ingegegoten en na mijn eerste grote trip in 2003 ben ik officieel verslaafd! En vele avonturen volgden..

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 356
Totaal aantal bezoekers 91218

Voorgaande reizen:

30 April 2019 - 31 Mei 2019

Zuid-Afrika

20 Maart 2014 - 18 Mei 2014

Zuid Amerika

07 Juli 2011 - 01 Augustus 2011

Afrika!!!

12 Januari 2010 - 13 April 2010

Down Under!!

23 Oktober 2009 - 11 Januari 2010

Verloskundige in India!!

27 April 2009 - 24 Juni 2009

Transsiberie Expres

13 Februari 2009 - 15 April 2009

Jetzt Gerlossssssssss

10 Januari 2008 - 12 Februari 2009

Ierland!!!

07 December 2007 - 04 Januari 2008

Gerlosssss

Landen bezocht: