Bijna jarig..!! :-) - Reisverslag uit Drogheda, Ierland van Nicole Melsen - WaarBenJij.nu Bijna jarig..!! :-) - Reisverslag uit Drogheda, Ierland van Nicole Melsen - WaarBenJij.nu

Bijna jarig..!! :-)

Door: Nic

Blijf op de hoogte en volg Nicole

20 Januari 2009 | Ierland, Drogheda

Ben ondertussen weer terug in Ierland! Nog 2 nachtjes slapen en dan ben ik alweer jarig!!! :D Maar liefst 25 jaartjes jong.. (ik weet het, een kwart oud!! haha..)
Net als vorig jaar zal ik mijn verjaardag in Ierland vieren!
Vorig jaar waren mijn ouders gezellig hier en waren we in Belfast.. dit jaar komen Inge & Anouk en gaan we Dublin onveilig maken! ;-)
Dus daarover de volgende x meer!!
Dat zal dan ook meteen een van de laatste berichten vanuit Ierland zijn! Heb vorige week mijn ontslag ingediend.. zit hier nu ruim een jaar! Dus ik d8.. het wordt tijd voor een volgend avontuur! Vanaf half februari ben ik weer in Oostenrijk te vinden. En eind april gaat Nic echt weer around the world!! :D Er staat dan een trip gepland naar China.. te beginnen in Rusland, op de trein door naar Mongolie en als eindbestemming HongKOng!!!!! :D

Maar goed, eerst ff een update over mijn leventje hier! Na die 2 geweldige weken in Oostenrijk moest er hier weer serieus gewerkt worden! Vloog maandagavond terug.. stond om 19.00 uur nog op het vliegveld en was om 21.00 weer op het werk! Om een paar uur later een enorm leuke bevalling op de baarkruk te doen!
Die week volgden er nog vele Ierse baby'tjes.. drukke week gehad!
Daarna lekker een weekje vrij! Dus tijd om met mijn vriendinnetjes hier weer ff bij te kletsen.. Maandag heb ik met een vriendinnetje 2 uur lang op het strand gewandeld.. heerlijk! & uiteraard een heerlijke lunch!
Dinsdag weer lunchen met een ander vriendinnetje en naar de bios..
Woensdag geshopt in het noorden.. Gezien de pond nu zo laag staat is t goedkoper in t noorden! Kon helaas niet teveel kopen, met t oog op dat het over een aantal weken allemaal weer mee in t vliegtuig richting NL moet! Donderdagochtend vloog ik naar Liverpool! ff later kwam ook Suus daar aan vnuit A'dam en werden we opgehaald door onze vriend Mark! (waar Suus een half jaar mee in Kopenhagen had gestudeerd..)
HIj heeft ons de hele dag rondgeleid in Liverpool! De eerste pub zagen we al van de binnenkant voor lunch.. jaaah, dat is de UK-style! ;-)
Veel gezien en gedaan! Hoogtepuntjes waren de cathedraal met t geweldige uitzicht over de stad, het Beatles museum.. en de bar waren de Beatles vroeger altijd optraden, voordat ze wereldberoemd werden!
Vrijdagmiddag zijn Suus en ik op de bus gestapt richting Leeds.. hier hadden we afgesproken met vrienden die we nog uit Nieuw Zeeland kennen!
Gezellig uiteten en op stap geweest!
Op zaterdag zijn we vervolgens naar Manchester gegaan.. deze x geen plaatselijke gids! Maar wel een geweldige stad! Vooral goed voor shoppen en stappen.. ;-)
Omdat Suus morgen jarig is en ik overmorgen hadden we besloten ons lekker te verwennen in een hotel met zwembad & jacuzzi.. :D
Helaas zondagavond weer back 2 reality.. en maandag weer werken! Gelukkig na morgen weer lekker een paar dagen vrij! & bezoek uit NL!

Nou mensuhh... drink een borrel op me donderdagavond!!! Tot mails, MSN, HYves, sms of whatever..!!! Liefs...

  • 20 Januari 2009 - 22:50

    Paultje:

    Lief nichie,

    ik hoop dat je je 24e levensjaar vrolijk, fris en fruitig af kunt sluiten.
    Have fun donderdag!

    groetjes Paultje

  • 21 Januari 2009 - 08:44

    Renate:

    Lieve Nicole! Alvast gefeliciteerd met je verjaardag! Fijn dat het goed met je gaat! Asociaal wat je allemaal gaat doen en hebt gedaan.. ben heel jaloers...:) Heel veel liefs, Renate xxx

  • 21 Januari 2009 - 10:20

    Evelien:

    Lieve Nicole,

    Allereerst (alvast) van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

    Wat een leuke plannen lees ik!

    Veel groetjes, Evelien

  • 21 Januari 2009 - 10:52

    Ineke Dedecker:

    Lieve Nic,
    van harte gefeliciteerd met jouw verjaardag. Maak er een leuke dag van, maar dat is je wel toevertrouwd.
    Groetjes ook van de andere Ineke en van iedereen van "Ashanty"

  • 21 Januari 2009 - 11:42

    Suus:

    Hey chick!

    Het was weer top in sunny UK! Geweldiggenoten! Heel veel plezier morgen, geniet er lekker van!
    Tot heel snel,

    Dikke kus

  • 21 Januari 2009 - 14:15

    W.ieke Sijtsema:

    Allereerst van harte gefeliciteerd met je kwart eeuw en we hopen dat er nog vele goede,gezellige en avontuurlijke jaren mogen volgen.Dus je Ierse avontuur zit er weer bijna op en je hebt plannen genoeg.We hopen dat je er van mag genieten,wij volgen je relaas van harte.Heel hart.gr.van de drentse buren

  • 21 Januari 2009 - 14:27

    Rina-Lies:

    Hoi exoverbuurmeisj'
    Vast gefeliciteerd met je verjaardag! Een leuke dag toegewenst. Ik geloof niet dat je een saai jaar gaat krijgen als ik lees waar je nu weer naar toe wil gaan. Houdt ons op de hoogte!
    Groeten van je exoverbuurvrouw.

  • 21 Januari 2009 - 17:15

    Wies:

    Heee nic!!!

    wow wat een plannen weer! :) wat lijkt me dat heerlijk als je eenmaal afgestudeerd bent en de wereld een beetje rond kunt reizen :)geniet van de gezellige dagen met je b'day! :) liefs,

  • 21 Januari 2009 - 19:58

    Meino En Jose:

    Hoi Nicole

    Vroeger mocht ik je niet zoenen omdat ik een prikbaard had en nu zit je weer op vele mijlen afstand op je verjaardag. 't Is altijd wat.
    Lief ex-buurmeije, mede namens mijn echtgenote José wens ik je een gelukkige verjaardag.
    Meino (namens José II, want er is maar 1 Jose I!, of niet dan?)

  • 22 Januari 2009 - 10:53

    Ilse:

    Lang zal ze leven, lang zal ze leven lang zal ze leven in de gloria!!!

    Proficiat!!!

    En Nicole gaat door en door en door..... Respect, xxx Ilse

  • 23 Januari 2009 - 07:41

    Laura:

    He meis,

    nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! Veel plezier met de buurvrouw en haar zus!!!

    liefs lau

  • 24 Januari 2009 - 16:13

    Nicole Van Melsen:

    Iedereen weer super bedankt voor alle verjaardags sms-jes, krabbels, kaarten, en berichtjes!!!
    HELEMAAL GEWELDIG!!!!
    Jullie zijn top!! Liefs..!!

  • 03 Februari 2009 - 18:29

    Joanne Anema:

    Hi Nic,

    Thanks voor je berichtje! En een btje laat maar nog: GEFELICITEERD! Leuke verjaardag ghad? Wist niet dat je alweer in Ierland zat. Leuk zeg! Ga je meteen door naar Gerlos? Dan blijf je tot het eind toch?

    Tot snel, XX Joanne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nicole

Vaak word er aan mij gevraagd van wie heb je dat reizen toch? En mijn ouders zeggen dan eigenlijk altijd.. geen idee! Maar vroeger gingen we sowieso elk jaar minstens 1x op wintersport en 3 weken weg met de caravan. Vaak waren we de andere vakanties ook niet thuis te vinden.. Dus tsja, eigenlijk is het me met de paplepen ingegegoten en na mijn eerste grote trip in 2003 ben ik officieel verslaafd! En vele avonturen volgden..

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 263
Totaal aantal bezoekers 91323

Voorgaande reizen:

30 April 2019 - 31 Mei 2019

Zuid-Afrika

20 Maart 2014 - 18 Mei 2014

Zuid Amerika

07 Juli 2011 - 01 Augustus 2011

Afrika!!!

12 Januari 2010 - 13 April 2010

Down Under!!

23 Oktober 2009 - 11 Januari 2010

Verloskundige in India!!

27 April 2009 - 24 Juni 2009

Transsiberie Expres

13 Februari 2009 - 15 April 2009

Jetzt Gerlossssssssss

10 Januari 2008 - 12 Februari 2009

Ierland!!!

07 December 2007 - 04 Januari 2008

Gerlosssss

Landen bezocht: