Eine gute rutsch... - Reisverslag uit Gerlos, Oostenrijk van Nicole Melsen - WaarBenJij.nu Eine gute rutsch... - Reisverslag uit Gerlos, Oostenrijk van Nicole Melsen - WaarBenJij.nu

Eine gute rutsch...

Door: Nic

Blijf op de hoogte en volg Nicole

01 Januari 2009 | Oostenrijk, Gerlos

Allereerst... Een gelukkig nieuwjaar gewenst vanuit Gerlosss!!!

Happy New Year!!

Eine gute rutsch in das neue Jahr!!!!

Ook dit jaar kon ik het niet laten.. en moest en zou ik weer naar Gerlos gaan om daar skiles te geven met kerst en oud & nieuw..
Dus na een week nachtdienst in Ierland ben ik meteen weer het vliegtuig ingestapt en naar Munchen gevlogen. HIer kwamen mijn ouders mij van het vliegveld ophalen..
want die zaten al lekker een weekend in Gerlos (en mij maar sms-jes sturen en jaoers maken, terwijl ik nog druk aan het werk was..)
Maandagavond daar aangekomen en natuurlijk meteen de apres ski in.. :D en veel vrienden en collega's van vorig jaar gezien!!
Dat was meteen dus weer erg gezellig!!
Dinsdag was ik nog lekker vrij.. ff bijkomen van de reis en mijn 84-urige werkweek! En gezellig met de family geskied..
Want pap, mam, Alex, Arjen & Carolien waren ook allemaal in Gerlos!
Woensdag ben ik begonnen met skiles geven.. had meteen een leuk kinderklasje.. kindjes die al aardig konden skien dus daar ben ik lekker 2 dagen mee de berg afgeraced..
Overdag dus lekker skien in het zonnetje.. s'middags de apres ski bar in.. s'avonds ff gedag zeggen bij de family in t appartement en een beetje eten en daarna weer de apres ski in..
Zo ziet mijn leven hier in Gerlos er zo'n beetje uit.. haha!!

Woensdagavond was het kerstavond.. met de collega's van skischool uiteten geweest.Daarna nog ff een borrel gedaan en vervolgens met de family naar de kerstmis in de plaatselijke kerk.
Wat een drukte!!!! Ongelofelijk.... En daarna natuurlijk tijd voor kadootjes!!!
Eerste kerstdag ook gewoon les gegeven.. en s'avonds uiteten met de family.
Tweede kerstdag was ik lekker vrij en ben ik met twee vrienden naar mayerhofen gereden om daar andere vrienden op te zoeken en daar te skien!
Ook weer top weer... en de steilste geprepareerde piste van Oostenrijk geskied!!! De Harakiri..
Natuurlijk moest er in Mayerhofen ook ff ge-apres-skied worden.. daar staat Mayerhofen tenslotte bekend om!!! ;)
Zaterdag was het supersaturday.. veel gasten gingen naar huis en veel nieuwe mensen kwamen weer aan.
s'Morgens was ik dus nog lekker vrij.. en kon ik weer met de family skien.. maar s'middags moest ik gratis proeflessen geven op de oefenweide.. s\Avonds naar Zell in het dal geweest, daar was een ijsgala.. soort dancing on ice maar dat met veel professionele kunstrijders uit Oostenrijk en Duitsland. Erg gaaf!!!
Zondag begonnen de skilessen weer en deze week heb ik weer een leuke klas kids!!
Afgelopen maandag zijn Arjen en Carolien weer naar huis gegaan.. maar de rest is nog gezellig hier.
Gister was het oudjaar.. en dat betekend skishow!! Dus na de skiles moesten we ons meteen op de skischool melden..
Een eerste borrel gedronken.. vervolgens skishow gedaan, wat dit jaar ook weer erg gaaf was!! Met als afsluiter geweldig mooi vuurwerk.
Daarna uiteraard weer een borrel op de skischool.. en uiteten met de collega's! Vervlolgens met z'n allen naar de Little London om daar met z'n allen het nieuwe jaar in te luiden..
Een erg geslagde en gezellige avond.. met veel drank en uiteraard weer veel te laat geworden..
Maar gelukkig zijn alle skischolen gesloten op 1 januari! Vandaag dus lekker uitgeslapen en toen ik wakker werd sneeuwde het!! :)
Vandaag dus met sneeuwbril geskied ipv zonnebril..
Morgen laatste dagje skiles geven en dan rijden we zaterdag helaas weer naar NL! Die twee weken gaan zoals altijd weer veel te snel!!
Zaterdagavond ben ik dus weer in NL.. en maandagavond vlieg ik weer naar Dublin. Back 2 reality!!

Tschuss Leute!!!!!!!!!!!



  • 01 Januari 2009 - 21:56

    Wies:

    HAPPY NEW YEAR!!!!

    liefs,

  • 01 Januari 2009 - 22:03

    Elise En Niels:

    Wat een leven haha

    Happy new year!!!

    Liefs Niels en Elise

  • 01 Januari 2009 - 23:38

    Paultje:

    'n sprankelend nieuwjaar met veel sneeuw, zon en alles wat je nodig hebt om happy te zijn!!!!
    't is weer genieten daar.
    groetjes
    paultje

  • 02 Januari 2009 - 09:13

    Frank:

    Gelukkig Nieuwjaar namens de Familie E. uit A. xxx

  • 02 Januari 2009 - 10:42

    Carmen:

    Zo meis dat klinkt écht weer helemaal super allemaal!!! Je bent 't jaar alweer mooi begonnen! En de rest, ja dat komt ook dik in orde, toch?! Probeer je dit weekend ff te bellen, kunnen we ff bijkletsen!!

    Dikke kus Carmen

  • 02 Januari 2009 - 11:24

    Suus:

    Gek! Slaap jij ook nog weleens??? Ongelooflijk!
    In ieder geval een heel gelukkig en reislustig 2009 gewenst!

    Dikke kus en tot snel

  • 02 Januari 2009 - 13:05

    Jaits:

    Gelukkig nieuwjaar chica!!! Opdat het maar weer een spetterend jaar mag worden!
    Hoop je snel weer te zien, hoewel dit weekend helaas niet gaat lukken: tentamens :s!
    Beso!

  • 02 Januari 2009 - 13:31

    Sarah:

    Gelukkig nieuwjaar!
    Er is geen beter leven, dan een goed leven he ;)

    Geniet ervan!
    Groetjes, Sarah

  • 02 Januari 2009 - 14:12

    José Nijhoff:

    Beste Nicole

    Mooi dat je zo een wereldburger geworden bent in plaats van een Derkingehoffer. Maar ja, zo kunnen we je alleen een digi-kus geven als intro op het nieuwe jaar. Bij deze!

  • 03 Januari 2009 - 20:14

    Nicole Van Melsen:

    FOTO's STAAN ONLINE!!!!!!!!!!!!

  • 04 Januari 2009 - 09:58

    Laura:

    Lieve Nic! Een gelukkig nieuwjaar!!
    Elke keer ben ik weer stik jaloers als ik je berichtjes lees! Wat een leventje!!!
    Liefs Laura

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nicole

Vaak word er aan mij gevraagd van wie heb je dat reizen toch? En mijn ouders zeggen dan eigenlijk altijd.. geen idee! Maar vroeger gingen we sowieso elk jaar minstens 1x op wintersport en 3 weken weg met de caravan. Vaak waren we de andere vakanties ook niet thuis te vinden.. Dus tsja, eigenlijk is het me met de paplepen ingegegoten en na mijn eerste grote trip in 2003 ben ik officieel verslaafd! En vele avonturen volgden..

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 306
Totaal aantal bezoekers 91189

Voorgaande reizen:

30 April 2019 - 31 Mei 2019

Zuid-Afrika

20 Maart 2014 - 18 Mei 2014

Zuid Amerika

07 Juli 2011 - 01 Augustus 2011

Afrika!!!

12 Januari 2010 - 13 April 2010

Down Under!!

23 Oktober 2009 - 11 Januari 2010

Verloskundige in India!!

27 April 2009 - 24 Juni 2009

Transsiberie Expres

13 Februari 2009 - 15 April 2009

Jetzt Gerlossssssssss

10 Januari 2008 - 12 Februari 2009

Ierland!!!

07 December 2007 - 04 Januari 2008

Gerlosssss

Landen bezocht: