Last message from Eire!!!!!!! :-( - Reisverslag uit Drogheda, Ierland van Nicole Melsen - WaarBenJij.nu Last message from Eire!!!!!!! :-( - Reisverslag uit Drogheda, Ierland van Nicole Melsen - WaarBenJij.nu

Last message from Eire!!!!!!! :-(

Door: Nic

Blijf op de hoogte en volg Nicole

10 Februari 2009 | Ierland, Drogheda

Dit is defintief het laatste berichtje vanuit Ierland!!
Heb vandaag mijn laatste werkdag gehad en nog een erg leuke bevalling kunnen doen! Al afscheid genomen van veel mensuhh.. & afscheid nemen blijft nie leuk!!
Voordat ik naar Ierland ging, had ik nooit kunnen bedenken dat ik zoveel lieve en leuke mensen zou ontmoeten en zo'n leuke tijd zou hebben hier!
Maar nie alleen dankzij alle lieve, leuke mensen hier! Maar ook dankzij al mijn lieve familie & vrienden die hier gezellig op bezoek zijn geweest.. of die me altijd van die leuke & lieve mailtjes of berichtjes op mijn site schreven!!!!
Ik kan jullie niet genoeg bedanken!!!!!!!!!! Je kan je nie voorstellen hoe goed je dat doet.. en hoe leuk het is om die dingen steeds te lezen! Zelfs na een jaar in het buitenland zijn jullie me nog niet vergeten.. Gelukkig houdt het avontuur hier niet op! Waarbenjij.nu will be continued in Oostenrijk!!
Dus vaste fans opgelet!! ;-) haha..

Zal zo ook nog ff wat foto's toevoegen.. Inge & Anouk waren hier namelijk met mijn verjaardag en we hebben een onwijs leuk weekend gehad~! Met mijn verjaardag de hele dag in Dublin geweest.. lekker taart gegeten, sightseeing, shoppen, uiteten en daarna natuurlijk de pub in! De volgende dag was t nog steeds supermooi weer dus zijn we naar Howth gegaan en hebben daar bijna 3 uur langs de cliffen gewandeld! Zaterdagavond nog in Drogheda met vriendinnetjes mijn verjaardag gevierd! De week erna uiteraard weer gewerkt.. en toen kwam Marjo langs! Met haar natuurlijk ook weer een dagje naar Dublin geweest!
Afgelopen weekend lekker sushi gegeten bij Patries & Mark in Balbriggan en de volgende avond had ik mijn afscheidsavondje in de lokale pub!!
Natuurlijk zijn we weer veel te dronken in de club beland! Maar weer een nieuwe onvergetelijke avond.. voor bij mijn verzamelingen herinneringen van Ierland!

Wat ik het meeste zal missen..??
- De meiden in de theekamer die dol zijn op hun roddelmagazines??
- De vele avondjes waarbij de drank rijkelijk vloeide?? (want stappen in Ierland.. is gewoon onwijs dronken worden!)
- Het lekkere Ierse eten en drinken.. vooral de chocola?!! :D
- De vele shoppingsprees?? (the girls here love to shop!!)
- Of toch het feit dat de meiden hier altijd op en top gestyled zijn.. (lagen make-up, gestyled haar en jurkjes..) Niets is over the top!

Ik zal het waarschijnlijk allemaal missen!! Het was een onvergetelijk jaar! & heb zeker weer een paar friendships 4 life gesloten hier!

Take care! God bless..!!
(om 't maar ff echt op zijn Iers af te sluiten!!) ;-)

  • 10 Februari 2009 - 20:54

    Wies:

    ik heb genoten van al je reisverslagen, een hele goede terugreis! en have fun in gerlos!!!

    liefs, xxx

  • 10 Februari 2009 - 21:08

    Anita & Johan:

    Het was iedere keer weer leuk om je verslagen vanuit Ierland te lezen. Nu even lekker naar de sneeuw, zal ook vast en zeker weer heel erg leuk zijn. Maak er wat van daar, er ligt sneeuw genoeg.
    Groeten en een dikke kus, Anita & Johan.

  • 10 Februari 2009 - 21:13

    Elise:

    Wat ging die tijd snel zeg dat je in Ierland zat! Op naar de volgende reisavonturen!

    X Elise

  • 10 Februari 2009 - 23:30

    Suus:

    Chick,

    Heb er ook van genoten, vooral van de gezellige spaarzame uurtjes samen het afgelopen jaar in Drogheda, Dublin, Uitgeest, Amsterdam, Liverpool, Leeds, Tadcaster en Manchester!
    Heel veel plezier in Gerlos en tot snel!

    Dikke knuffel

  • 11 Februari 2009 - 06:09

    José En Meino:

    beste Nicole

    Goede terugvlucht. En.... een snelle, maar degelijke voorbereiding gewenst op je volgende evenement.

    Wij zetten deze site gewoon een dagje of 2, 3 op HOLD en dan gaat het verder met de "The never ending story of Nicole VM on travel"

    gr. M+J

  • 11 Februari 2009 - 06:48

    Cori:

    hey meis!!
    dat wasd het dan ! nou ikben blij dat we nog bij je zijn, geweest, nooit geweten dat ierland zo leuk was hihi!! PENNYYYYYYY'SSSS
    hahahha!! have a safe trip to holland and Gerlos ! kusjessss

  • 11 Februari 2009 - 08:09

    Matthijs:

    Alweer een ontroerend verhaal, gelukkig hoef het nu nog niet te stoppen, nou ja, wel voor het hoofdstuk Ierland dan. Maar....
    The show must go on.

    Liefs, Matthijs

  • 11 Februari 2009 - 22:23

    Ineke En Herman:

    Lieve Nicole,
    Bedankt voor al je leuke berichten die we altijd met veel plezier hebben gelezen. Wat is het afgelopen jaar eigenlijk snel voorbij gegaan. In ieder geval weer een hele ervaring erbij. Nu lekker gaan genieten in Oostenrijk. Hopen je gauw weer te zien in Assen, liefs van Ineke en Herman XX

  • 15 Februari 2009 - 17:29

    Ilse A.:

    Op naar de nieuwe avonturen. wanneer ga je een boek schrijven??

    xxx ils

  • 22 Februari 2009 - 09:51

    Anny De Fijter:

    Hoi Nicole,
    Hoe is het in Oostenrijk? Ben je nog niet ondergesneeuwd. Charles en Marianne zitten nu in Obertauern. Mis het wel al die sneeuw. In Walchsee ligt nu ook 1.60 meter. Hier alles o.k. Heel veel groetjes en een dikke kus uit Berkel-Enschot

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nicole

Vaak word er aan mij gevraagd van wie heb je dat reizen toch? En mijn ouders zeggen dan eigenlijk altijd.. geen idee! Maar vroeger gingen we sowieso elk jaar minstens 1x op wintersport en 3 weken weg met de caravan. Vaak waren we de andere vakanties ook niet thuis te vinden.. Dus tsja, eigenlijk is het me met de paplepen ingegegoten en na mijn eerste grote trip in 2003 ben ik officieel verslaafd! En vele avonturen volgden..

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 324
Totaal aantal bezoekers 91209

Voorgaande reizen:

30 April 2019 - 31 Mei 2019

Zuid-Afrika

20 Maart 2014 - 18 Mei 2014

Zuid Amerika

07 Juli 2011 - 01 Augustus 2011

Afrika!!!

12 Januari 2010 - 13 April 2010

Down Under!!

23 Oktober 2009 - 11 Januari 2010

Verloskundige in India!!

27 April 2009 - 24 Juni 2009

Transsiberie Expres

13 Februari 2009 - 15 April 2009

Jetzt Gerlossssssssss

10 Januari 2008 - 12 Februari 2009

Ierland!!!

07 December 2007 - 04 Januari 2008

Gerlosssss

Landen bezocht: