As promised.. - Reisverslag uit Assen, Nederland van Nicole Melsen - WaarBenJij.nu As promised.. - Reisverslag uit Assen, Nederland van Nicole Melsen - WaarBenJij.nu

As promised..

Door: Nic

Blijf op de hoogte en volg Nicole

29 Juni 2009 | Nederland, Assen

Hallo allemaal!! Zoals de meesten van jullie waarschijnlijk wel weten ben ik weer veilig terug in NL!
En zoals beloofd.. foto's!!!!!!!!!!!
Have fun!!! Bij elk verhaaltje staan de bijpassende foto's!

Liefs!

• 29 Juni 2009 - 23:08

Paultje:

hoi nicole
    geweldig om te zien,daar heb ik wel 'n uurtje slaaptekort voor over.ik hoop dat ik in m'n dromen ook zo'n reis mee maak.
    wat 'n belevenis.
    volgens mij raak je er ook niet over uitgepraat.
    kun je alweer 'n beetje wennen in nederland, of ben je weer plannen aan het maken????/
    ik hoop je gauw 'n keer te spreken.
    groetjes
    paultje

• 30 Juni 2009 - 15:11

José Niet Je Moeder:

Hallo fijn dat je er weer bent. '
    Wij vertrekken vrijdag naar Noorwegen voor ongeveer 18 dagen.
    Denk je dat je 29 augustus 2009 nog rond Assen vertoeft?

Je hoort nog wel van ons.
    Groet,
    Meino en José

• 06 Juli 2009 - 08:31

Ineke Dedecker:

Hoi, welkom weer in Nederland. Wat ga je nu verder doen.Of moet je eerst uitrusten van de vakantie? Heb je al een Job? Zo niet dan weten we dat we aan je kunnen denken wanneer we iemand nodig hebben.
    Ineke en Ineke gaan volgend jaar naar China.
    Heb al genoten van al je foto's. Liefs Ineke.

• 12 September 2009 - 01:39

Juf Marlies :

hee nic!!!

wanneer volgt er een nieuwe update? is je ticket al geboekt? weet je al wat meer? hoe wat waar en wanneer? maar vooral met wie??? ben benieuwd, hier gaat alles nog goed. vanavond naar de boot. :)

xxx

Nicole

Vaak word er aan mij gevraagd van wie heb je dat reizen toch? En mijn ouders zeggen dan eigenlijk altijd.. geen idee! Maar vroeger gingen we sowieso elk jaar minstens 1x op wintersport en 3 weken weg met de caravan. Vaak waren we de andere vakanties ook niet thuis te vinden.. Dus tsja, eigenlijk is het me met de paplepen ingegegoten en na mijn eerste grote trip in 2003 ben ik officieel verslaafd! En vele avonturen volgden..