ff in NL.. Morgen weg.. - Reisverslag uit Assen, Nederland van Nicole Melsen - WaarBenJij.nu ff in NL.. Morgen weg.. - Reisverslag uit Assen, Nederland van Nicole Melsen - WaarBenJij.nu

ff in NL.. Morgen weg..

Door: Nic

Blijf op de hoogte en volg Nicole

09 Januari 2008 | Nederland, Assen

Hallo allemaal...

Allereerst iedereen ontzettend bedankt die er afgelopen zaterdag waren.. Het was een super leuk feestje!! Top om iedereen weer te zien!!!!!! :D

Mijn koffer is nu gepakt, alles is geregeld.. zo nog ff lekker uiteten. En dan vlieg ik morgen naar Dublin.
Om 9.40 stijgt mijn vliegtuig op vanaf Schiphol.. (vluchtnummer EI603).
Hier wordt ik op het vliegveld opgehaald en naar een Bed & Breakfast gebracht (waar ik de komende 6 weken zal verblijven..).
As. maandag is mijn eerste werkdag!! Spannend.. ik ga jullie allemaal op de hoogte houden..
Ik zal ook zo snel mogelijk een Iers nummer aanschaffen. Via 0900 1517 kunnen jullie mij dan voor 20 cent p/min bellen ipv 40 cent p/min.

Nog ff het adres voor de komende 6 weken..
Windsor Lodge B&B
3 The Court
North Road
Drogheda Town co. Louth
Ireland

Mijn ouders vliegen de 19e al naar Dublin om samen met mij mijn verjaardag te vieren in Ierland, 22 januari..

Voor andere mensen die op bezoek willen komen, check.. www.ryanair.com of www.airlingus.com!!!!
Eind juni ben ik waarschijnlijk een weekje in NL!! Dus tot dan.. of tot in Ierland!! ;-)

IK ga jullie missen!!! Dikke kuss voor allemaal..

• 09 Januari 2008 - 18:08

Ineke Dedecker:

harstikke goede reis en een fantastische
    tijd in Dublin toegewenst. Groetjes van'
    "ashanty"

• 09 Januari 2008 - 18:29

Laura:

Goede reis meis! Geniet ervan!!! Dikke kus

• 09 Januari 2008 - 18:34

Anny De Fijter:

Hoi Nicole,
    Goede reis naar Ierland en heel veel succes. We gaan je weer volgen via deze site.
    Groetjes tante Anny en Ome Kees

• 09 Januari 2008 - 19:17

Rina-Lies:

Ook van ons een goede reis en veel plezier daar in Ierland! Ik zal wel opletten of het weer goed gaat aan de overkant v.d straat ,of ze je niet te erg missen. Je "exoverburen'.

• 09 Januari 2008 - 19:47

Johan En Anita:

Hoi Nicole
    Heel veel plezier in Ierland en het duurt nog even maar alvast een fijne verjaardag. Wij zijn er even tussenuit, lekker in de zon.Veel plezier en tot mailens.

• 09 Januari 2008 - 20:25

De Eenzame Verloofde:

Hee Nicole,
    Ik wil je ook nog even veel plezier wensen in Ierland! Ik hoop dat je veel ervaring daar op kan doen, en natuurlijk ook een hoop leuke Ierse pubs kan bezoeken:) Geniet ervan, voor het weet ben je weer thuis, en tot die tijd wacht ik op je!!;)
    xx

• 09 Januari 2008 - 20:27

Wies:

hee nic,

goede vlucht, en héééééééééél veel plezier.

liefs wies

• 09 Januari 2008 - 20:27

Iris:

Hey Nicole,
    goede reis morgen! En succes maandag met je 1e werkdag!
    Liefs, Iris.

• 09 Januari 2008 - 20:28

Wies:

oei... een eenzame verloofde???
    weet je wel zeker dat je gaat??
    Hij mist je nu al!!!! :p

• 09 Januari 2008 - 20:29

Yvo:

hallo nicole,

ik heb je eigenlijk niet zo veel te vertellen, zaterdag was errug gezellig.
    goede vlucht! en tot in juni! lifs, yvo

• 09 Januari 2008 - 20:49

Wyke & André:

Hele goede reis en veel succes in je nieuwe baan. Wij hopen dat je binnenkort kunt zeggen:"Krek wek wo!" en dan op z'n Iers.
    Je "ex-(bijna)naaste-buren".

• 09 Januari 2008 - 21:16

Cathrien:

Lieve Nicole

Een hele fijne tijd in Dublin en het gaat jou vast en zeker heel goed lukken!!!
    We hopen dat je veel Ierse bebetjes op de wereld zet!!!

Groetjes en liefs

Andries & Cathrien en de telgen uit ASSEN

Take Care!

• 09 Januari 2008 - 22:31

Elise:

Heeeeeeel veel plezier en succes daar!!!

Kussie,

Elise

• 09 Januari 2008 - 23:04

Sarah:

Hey Nicole,
    heel veel plezier in Ierland en vooral veel mooie bevallingen! Houd ons een beetje op de hoogte hier, wie weet vliegen we ook nog een keer over voor werkervaring!!!

xx Sarah

• 09 Januari 2008 - 23:10

Jaits:

Hej stoere chica,

Een hele goeie reis gewenst naar Ierland en geniet van alle nieuwe, spannende dingen! Ben heel benieuwd naar je eerste ervaringen daar en vooral naar je eerste werkdag! Succes!!
    Kus,

• 10 Januari 2008 - 07:26

Carmen Duijs:

Hé meis!!

Was gezellig feestje zaterdag hé?!!! Volgende keer in Ierland!! Nou meid, een hele goede reis voor zometeen en ontzettend veel plezier en succes met alles!! Jou kennende gaat dat helemaal goed komen!

Dikke kus voor jou!!

• 10 Januari 2008 - 07:31

Evelien:

Hoi Nicole,

Heel veel succes en als je wat wilt weten: effe bellen of mailen, ok?!

Groetjes en tot horens, Evelien

• 10 Januari 2008 - 10:38

Ilse:

Eej meis,

Thanx nog voor je sms..Have fun. maar jouw kenende gaat dat helemaal goed komen!

Liefs Ilse

• 10 Januari 2008 - 14:11

Joanne:

Oeoeoeoeoeh, je bent daar nu!! Eerste indrukken? Ben benieuwd! Zet 'm op en vooral: geniet!

Dikke kus!

• 10 Januari 2008 - 15:33

Pa En Ma Uit Assen:

Hallo Nicole

Blij te horen dat de vlucht op tijd vertrok en op tijd aan is gekomen.
    Maak er wat van daar!!!!!
    Wat slim van Ann om je een ierse simkaart te geven als welkomskado.
    Voor iedereen die dit leest Nicole haar ierse nummer is +353876955582.

Liefs van je ouders en een dikke knuffff

• 10 Januari 2008 - 19:56

Matthijs:

Hey Nic,

Veel plezier in Ierland, je zult vast een berg nederlanders aantreffen daar. Succes met je werk!

groetjes

• 10 Januari 2008 - 23:10

Ineke & Herman:

Hallo Nicole,
    Zo zit je in Oostenrijk, tussenstopje in Assen en nu weer in Ierland! Geweldig toch? We zijn erg benieuwd naar je eerste ervaringen in Dublin. Heel veel succes en maak er weer wat moois van.
    Liefs van Ineke en Herman X X X