Nog 6 nachtjes slapen... en dan weer.. - Reisverslag uit Assen, Nederland van Nicole Melsen - WaarBenJij.nu Nog 6 nachtjes slapen... en dan weer.. - Reisverslag uit Assen, Nederland van Nicole Melsen - WaarBenJij.nu

Nog 6 nachtjes slapen... en dan weer..

Door: Nic

Blijf op de hoogte en volg Nicole

21 April 2009 | Nederland, Assen

Hi allemaal!! Het vorige bericht kwam nog vanuit Oostenrijk.. nu ff eentje vanuit NL.. en de volgende zal vanuit Rusland komen!! :D
Jaaa... ik weet het!! haha.. Heb geen slecht leven.. Ben idd nog geen week terug uit Gerlos.. waar ik trouwens een enorm gave tijd heb gehad!! De laatste week met mijn Belgische kindjes is de zon volop blijven schijnen!! Ben tot de terugreis geen dag meer vrij geweest.. want na mijn groepje Belgische kinderen heb ik nog 3 dagen een Belgisch kindje priveles gegeven. Onze laatste avond was ook de laatste avond dat de Cin nog open was.. dus een groot feest!! :D
We zijn zo van de apres ski de auto ingerold en zo naar huis gereden.. je snapt natuurlijk dat ik niet gereden heb!!! hahahaha... :)

Eenmaal in NL was het gelukkig ook lekker weer! Eerste dagen lekker rustig aangedaann.. en al wat familie en vrienden gezien! maar uiteraard moest er ook van alles voor de reis geregeld worden.. De paspoorten zijn gelukkig ook weer met de post terug aangekomen, compleet met 3 mooie visums!! :D De laatste spulletjes zijn aangeschaft en mijn laatste vaccinatie heb ik ook al gehad! Vanavond eerst mijn ouders naar Schiphol brengen die 3 weken door Amerika gaan touren! En dan vertrek ik de 27e vanaf Dusseldorf Airport naar St Petersburg, waar mijn volgende avontuur gaat beginnen!! :D
Dussss... ik hou jullie op de hoogte!!

Dikke kuss

• 21 April 2009 - 10:17

Huub & José:

Heel veel reisplezier samen met Matthijs.
    Pas goed op elkaar.
    Enne geen stoelen opeten daar in China.

De Amerika/Hawai/New York gangers
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXX

• 21 April 2009 - 11:35

Ineke Dedecker:

Ik ben jaloers op je, maar wens je heel erg veel plezier.
    Doe niet wat ik ook niet zou doen en kom weer heelhuids terug.
    Groetjes van Ineke en die andere Ineke en ook de mensen van "Ashanty"

• 21 April 2009 - 13:10

Ilse A:

Super veel plezier meis, wanneer ben je weer terug zodat we weer eens af kunnen spreken?

Liefs Ils

• 21 April 2009 - 18:02

Anita En Johan:

Halo Nicole
    leuk dat je weer thuis bent en nog leuker voor jou natuurlijk dat je weer weggat.We wensen jullie een hele leuke reis toe en geniet ervan.
    Wil je ook je ouders als je ze nog spreekt heel plezier toewensen en ook Tante Annie en oom Kees.

Dikke kus en groetjes
    Johan en Anita

• 21 April 2009 - 22:28

Paultje:

hai globetrotter.
    dat kun je nu wel zeggen, als je de wereld eens van 'n andere kant gaat zien.
    van werken, feesten
    en genieten, zal het nu wel heel andere cultuur zijn, die je op gaat snuiven.(geen opium)
    rijk,arm; dik,dun:wit,bruin,geel;je zult het allemaal tegenkomen.vrienden van mij zijn onlangs ook naar china geweest en hebben nu 'n prachtige chineese soldaat in de gang staan.( dat past niet in de koffer)
    ben benieuwd wat voor 'n souvenirs jullie meenemen.
    enfin, ik hoor en zie en lees juliie vehalen wel.
    dus nic en matthijs ; veel leut samen .
    groetjes
    paultje

• 22 April 2009 - 08:56

Yvonne Huijs:

Heej Nicole,

Wow wat gaaf dat je weer weggaat! En dan ook nog China!! Lijkt me erg mooi en avontuurlijk!
    Ik wens je een hele mooie reis toe, en ga je verhalen zeker weer volgen! Hoe lang blijf je daar?

Liefs,
    Yvonne

• 26 April 2009 - 12:30

Niels (anwarter):

Jij bent echt knettergek globetrotter ;)