Happy New Year!!!! - Reisverslag uit Gerlos, Oostenrijk van Nicole Melsen - WaarBenJij.nu Happy New Year!!!! - Reisverslag uit Gerlos, Oostenrijk van Nicole Melsen - WaarBenJij.nu

Happy New Year!!!!

Door: Nic

Blijf op de hoogte en volg Nicole

03 Januari 2008 | Oostenrijk, Gerlos

Voor iedereen de beste wensen voor 2008!!!!

Ik heb een geweldige jaarwisseling gehad hier in Gerlos. Oudjaarsavond hadden we eerst een hele gave skishow.. Daarna een borrel op de skischool en vervolgens met alle skileraren uiteten. Heel erg gezellig!!!! En natuurlijk s'avonds met het hele gezelschap op stap.
Onwijs veel en mooi vuurwerk hier.
Nieuwjaarsdag waren we vrij en was er familie gekomen.. lekker geskied dus.
Helemaal top!! Vandaag alweer mijn laatste dag skiles.. De koffer is al voor een groot deel gepakt, want morgenvroeg rij ik alweer terug naar NL... HELAAS!! Heb hier namelijk een super tijd gehad en een heleboel leuke en lieve mensen leren kennen.
Vanavond dus nog ff voor de laatste keer apres-skien en lekker uiteten.
En dan zaterdagavond verder feestuhh in NL!!! :-)

Voor de meesten dus tot zaterdag... ;)

LIEFS!!

• 03 Januari 2008 - 09:06

Sarah:

Gelukkig nieuwjaar!
    groetjes, Sarah

• 03 Januari 2008 - 09:20

Anita&Johan:

Lieve Nicole,
    Allereerst ook de beste wensen voor jou natuurlijk.
    Geniet nog even tijdens de laatste skiles en de daarbij horende apres ski.
    Laat nog wat sneeuw voor ons liggen.
    Kom gezond weer terug.
    Groeten en een dikke kus, Anita en Johan.

• 03 Januari 2008 - 10:19

Laura:

Gelukkig nieuwjaar meis!!! Goede terugreis em tot bels!
    Dikke kus

• 03 Januari 2008 - 10:35

Matthijs:

Als je weer naar huis komt, neem dan een paar goede grote sneeuwbuien mee, hier ligt namelijk nog niks. Met oud en nieuw hier zulke dichte mist dat er van het vuurwerk weinig is gekomen. dus dat hebben we toen het weer helder was maar afgestoken. Een behouden terugreis en tot zaterdag!

liefs, Matthijs

• 03 Januari 2008 - 15:47

Carmen:

Hey Meissie!!
    Gelukkig nieuwjaar!!! Zaterdag proosten we er op!!
    Liefs Carmen

• 03 Januari 2008 - 15:48

Elise:

Heee Nic!

De beste wensen!!!

X Elise

• 03 Januari 2008 - 16:15

Corianne:

gelukzalig nieuwjaar meis!! we beppen zaterdag weer!!!! goeie reeeeeeiiissss!!!

• 04 Januari 2008 - 14:50

Arjan & Monique (TT):

Gelukkig nieuwjaar !!!
    Een hele goeie terugreis en op naar het volgende avontuur.
    Groetjes Arjan & Monique

• 04 Januari 2008 - 17:21

Tante Glen En Wim:

Gelukkig Nieuwjaar!!! Veel geluk met je nieuwe baan in Ierland.Heb je verslag met interesse gelezen. Met dit diploma kun je ook in Ierland skilessen geven!!
    Heel veel groeten en veel liefs.

• 09 Januari 2008 - 02:08

Amparo:

Hola Nicole! que bonitas tus fotos, esto esta bien que disfrutes la vida, espero que pronto yo pueda realizar estos viajes maravillosos, saludos de Andreas y el mio, un abrazo para ti y tus padres, Chao!

Verslag uit: Oostenrijk, Gerlos

Nicole

Vaak word er aan mij gevraagd van wie heb je dat reizen toch? En mijn ouders zeggen dan eigenlijk altijd.. geen idee! Maar vroeger gingen we sowieso elk jaar minstens 1x op wintersport en 3 weken weg met de caravan. Vaak waren we de andere vakanties ook niet thuis te vinden.. Dus tsja, eigenlijk is het me met de paplepen ingegegoten en na mijn eerste grote trip in 2003 ben ik officieel verslaafd! En vele avonturen volgden..