Gerlossssssss - Reisverslag uit Gerlos, Oostenrijk van Nicole Melsen - WaarBenJij.nu Gerlossssssss - Reisverslag uit Gerlos, Oostenrijk van Nicole Melsen - WaarBenJij.nu

Gerlossssssss

Door: Nic

Blijf op de hoogte en volg Nicole

09 December 2007 | Oostenrijk, Gerlos

Servus!!!!! Wie gehts??

Hier ff een kort berichtje uit Oostenrijk!!
Heerlijke sneeuw, mooie pistes... leuke mensen, prima apres ski!! Helemaal TOP dusss!! Ben erg druk, dus binnenkort meer!

Liefs & dikke kuss

  • 09 December 2007 - 17:47

    Ilse:

    Klinkt alvast erg goed, Ik ben jaloers!

    Groetjes van een hardwerkende, babyvangende, in oosterbeek zijnde, Ilse

  • 09 December 2007 - 19:00

    A Nny De Fijter:

    Tof dat er al genoeg sneeuw ligt. Hopelijk komen je ouders en broer ook aan hun trekken. Succes met de cursus.
    Groetjes tante Anny

  • 09 December 2007 - 20:20

    Wies:

    he nic,

    leuk hoor, zo'n berichtje!
    wat is je adres???
    kaartje ligt al klaar ;)
    kus wies

  • 09 December 2007 - 22:35

    Bonneke:

    He Nic!!!

    Wat een leuke foto... en wat een geweldige kleur op die muur achter je!! :P hihi, blij dat je in een mooie omgeving bent.. hoop dat je het erg naar je zin gaat hebt daar! Ik ga me deze weken storten op die afschuwelijke scriptie... Ik ben totaal NIET geschikt, ik herhaal totaal NIET geschikt, voor die stomme vervelende scriptie... dat gezegd hebbende ga ik maar slapen!! Dag meissie... CU zoen

  • 10 December 2007 - 08:12

    Matthijs:

    Hey Nic,

    Sucses met je lessen in het lessen!

  • 10 December 2007 - 17:39

    Erica:

    Ha die Nicole,

    Klinkt goed!!!!!!!!!! Ik ben ook druk...in Veendam! Geniet ervan!!!!!!!!!!

  • 10 December 2007 - 20:33

    Roald:

    Dat heeft zij weer! Een ander moet gewoon elke dag naar kantoor.

  • 10 December 2007 - 21:19

    Elise:

    Fijn dat je het naar je zin hebt!!! succes daar ;-)

    X Elise

  • 14 December 2007 - 22:11

    Ingeborg En Maud:

    Hey meis,

    Je vermaakt je daar alweer prima na horen!!!
    Maar sneeuw genoeg dus dat komt wel goed. Je ouders hebben echt een hele mooie tafel ik heb hem al even bewonderd. Maar nog heel veel pezier en succes wij redden ons prima hoor.
    Liefs ing en maud en nog een dikke kus

  • 16 December 2007 - 22:07

    Fokko:

    he nic
    je hebt het wel weer prima voor elkaar,
    nog even plezier , en dan weer hard aan het werk in Ierland

    groetjes van klein beetje jaloerse oom fokko

  • 18 December 2007 - 15:17

    Ineke Dedecker:

    Lieve Nicole, mede namens de anderen uit de praktijk ( Miriam, Marion en Yvonne)
    een hele goede reis gewenst en een leuke tijd in Ierland toegewenst. Krijgen wij jouw adres? Het is mij niet gelukt om Evelien op te zoeken maar misschien lukt het om jou op te zoeken. Ga je naar het zelfde ziekenhuis of naar een andere plek? Het wordt ook vast een leerzame periode. Groetjes van de "Ashanty people"

  • 21 Februari 2008 - 08:08

    Coos Van Spijk:

    Hallo Nicole,
    Omdat je een oud e-mail adres gebruikt, zag ik nu pas dat je met kerst een kaartje gestuurd heb. Ontzettend leuk en bedankt. Sneeuw blijft een fantastisch verschijnsel. Wij genieten van het prachtige zonnetje hier in de nare omstandigheden van nare spanningen tussen mensen.

    Mijn mail adres is coos@van-spijk.net.

    Groetjes aan iedereen, Isabella en Coos

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oostenrijk, Gerlos

Nicole

Vaak word er aan mij gevraagd van wie heb je dat reizen toch? En mijn ouders zeggen dan eigenlijk altijd.. geen idee! Maar vroeger gingen we sowieso elk jaar minstens 1x op wintersport en 3 weken weg met de caravan. Vaak waren we de andere vakanties ook niet thuis te vinden.. Dus tsja, eigenlijk is het me met de paplepen ingegegoten en na mijn eerste grote trip in 2003 ben ik officieel verslaafd! En vele avonturen volgden..

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 190
Totaal aantal bezoekers 91324

Voorgaande reizen:

30 April 2019 - 31 Mei 2019

Zuid-Afrika

20 Maart 2014 - 18 Mei 2014

Zuid Amerika

07 Juli 2011 - 01 Augustus 2011

Afrika!!!

12 Januari 2010 - 13 April 2010

Down Under!!

23 Oktober 2009 - 11 Januari 2010

Verloskundige in India!!

27 April 2009 - 24 Juni 2009

Transsiberie Expres

13 Februari 2009 - 15 April 2009

Jetzt Gerlossssssssss

10 Januari 2008 - 12 Februari 2009

Ierland!!!

07 December 2007 - 04 Januari 2008

Gerlosssss

Landen bezocht: