Merry X-MAS!!!!! - Reisverslag uit Gerlos, Oostenrijk van Nicole Melsen - WaarBenJij.nu Merry X-MAS!!!!! - Reisverslag uit Gerlos, Oostenrijk van Nicole Melsen - WaarBenJij.nu

Merry X-MAS!!!!!

Door: Nic

Blijf op de hoogte en volg Nicole

25 December 2007 | Oostenrijk, Gerlos

Guten abend leute,

Vanuit een mooi wit besneeuwd en heerlijk zonnig Oostenrijk een hele fijne kerst gewenst!!! :-)

Allemaal ook erg bedankt voor al jullie lieve sms-jes, telefoontjes, mailtjes, krabbels en berichtjes... helemaal top!!!!

De afgelopen dagen al volop ski-les gegeven. Enorm leuk om te doen!!!
Wil hier noooooiiittt meer weg.... haha!
Kerstavond was ook erg gezellig met de collega-skileraren. Zometeen gaan we nog lekker uiteten met z'n allen!

Een kerstgroet vanuit Gerlosss..!

• 25 December 2007 - 17:11

Je Ouders Uit Assen:

Nou smakelijk eten dan, wel een kerstdineetje hopelijk. Wij gaan zo van de plaat smullen. Veel plezier!!!! FOTO,S!!!!!!!

• 25 December 2007 - 18:34

Catharina:

Hi Nicole

Net het kerstmaal achter de kiezen!!!
    Rosbief met peultjes/peertjes/wortelen en aard kroketjes.

Jij hebt het ook prima naar de zin zo te lezen, toppie joh!!
    Mooie foto's zeg!

Smakelijk eten zo meteen en laat ook wat sneeuw liggen voor ons.
    Heb je veel Ned. klasjes?
    Is restaurant/coffeehaus Cathy er ook nog in de hoofdstraat?

Viel spass/ liefs

alle telgen
    assen

• 25 December 2007 - 19:25

Frank:

Hee Nicole:)

Leuk om te lezen dat het goed gaat! Ook een fijne kerst toegewenst vanuit Assen, en nog veel plezier komende weken.

xx Frank

• 25 December 2007 - 20:18

Corianne!:

gelukkig heb je het fijn daar meis! enneeeh je wilt daar nie weg? moe je es kijken wat er nog voor de deur staat straks... :D geniet er van !!!! dag dag meeeisss!!
    Liefs Cori

• 26 December 2007 - 07:07

Carmen:

Goeiemorgen meis!!

Wat goed om te horen dat je 't zo goed naar je zin hebt! Had niet anders verwacht, haha..
    Heb inmiddels al 3 kerstkindjes op de wereld gezet!!! Ga nu snel ff douchen en dan m'n visites rijden. Vanavond lekker vrij!!

Tot gauw en geniet er nog ff van!!!
    Dikke kus Carmen

PS: Erica en ik hebben trouwens de 2e prijs gewonnen, lache hé?!!

• 26 December 2007 - 08:43

Patrick:

Hey Nicole!

Jij ook hele fijne kerstdagen daar! Rustig aan met de Gluhwein he? Ook alvast een goed 2008 toegewenst!

Groetjes Patrick

• 26 December 2007 - 09:04

Anny De Fijter:

Voor jou ook nog een fijne 2e kerstdag.
    Wij hebben gisteren genoten van het kerstdiner met keinder en kleinkeinder, was erg gezellig. Hebben een heel speciaal kado gekregen maar daar moet je zelf maar een keer naar komen kijken.
    Groetjes tante Anny en Ome Kees

• 26 December 2007 - 10:16

Laura:

Lieve lieve Nic! Wat leuk om te horen dat je het weer zo naar je zin hebt!
    Nog een hele fijne 2e kerstdag!
    Dikke kus

• 26 December 2007 - 10:17

Sarah:

Ha Nicole,
    fijne kerstdagen en alvast enne gooje roetsj (zoals we dat hier in het zuiden zeggen ;))

x Sarah

• 26 December 2007 - 10:43

Matthijs:

Vrolijk Kerstmis, Maak veel plezier en vergrijp je niet aan de Apreski! Haha

Succes met de lessen!

• 26 December 2007 - 11:36

Ingeborg:

Hey lieverd

Nog een fijne kersdag en een spetterend oud en nieuw liefs ing

• 26 December 2007 - 15:05

Herman & Ineke:

Lieve Nicole,
    Wij wensen jou ook hele fijne feestdagen en alvast een gezellige jaarwisseling met alle goeds voor 2008.
    Het lijkt ons ook fantastisch om nu in Oostenrijk te zitten. Prachtige sneeuw en veel zon. Nog een gezellige tijd gewenst !

Groetjes en een dikke kus van Herman en Ineke

• 26 December 2007 - 19:15

Irene:

Hey Nicole,

Lekker dat je het zo naar je zin hebt! Jij ook hele fijne dagen gewenst, maar als ik het zo hoor gaat dat wel lukken. In tegenstelling tot ons heb jij wél een witte kerst gehad ;-)

Liefs Irene

• 27 December 2007 - 13:31

Anita En Johan:

Jij kan in ieder geval zeggen dat je een witte kerst hebt gehad en wij hier met z'n allen niet! En we hoeven natuurlijk niet te vragen of je het naar je zin hebt, dat zien we op de foto's wel. Maak er nog een gezellige en leuke tijd van en........ laat nog wat sneeuw voor ons over!!!
    Voorzichtig met de Champagne tijdens oud&nieuw.
    Kom gezond weer terug, groeten en een dikke kus van,

Anita en Johan.

• 27 December 2007 - 17:10

Eefje:

He Nicole,
    Super gaaf wat je allemaal aan het doen bent daar.Ik verheug me op je feestje en je mooie verhalen en foto's.

Liefs Eefje

• 27 December 2007 - 17:28

Suus:

Hey wijffie!

Ik snap er weer helemaal niks van wat jij allemaal aan het doen bent! Wanneer ben je weer terug? Dan eis ik toch wel een update!

Geniet ervan!

Dikke kus

• 27 December 2007 - 21:41

Martha:

Hey nic,

Wat fijn dat je het zo naar je zin hebt en dat je nu les mag gaan geven geniet ervan meisje en een gezond 2008 veel plezier nog .

ikke kuzzz Martha,Richard,Lex,Lyn&Liz