FOTO'S!!! - Reisverslag uit Gerlos, Oostenrijk van Nicole Melsen - WaarBenJij.nu FOTO'S!!! - Reisverslag uit Gerlos, Oostenrijk van Nicole Melsen - WaarBenJij.nu

FOTO'S!!!

Door: Nic

Blijf op de hoogte en volg Nicole

30 December 2007 | Oostenrijk, Gerlos

Eeey allemaal!!!

Laatste berichtje van dit jaar... :-)
Morgen alweer oudjaarsdag en een spetterende skishow.. ;)
Nieuwjaarsdag lekker vrij..

Mijn eerste week skiles zit er ook alweer op.. alleen maar priveles gegeven. Erg leuk om te doen!!
Bijna alleen maar Nederlanders hier afgelopen week, deze week ook wat meer Duitsers. Ook alleen maar super mooi weer hier, vandaag voor het eerst geen zon, maar zelfs een beetje sneeuw. Dat is ook wel nodig.. als het goed is gaat het van de week nog meer sneeuwen!!

Ik ga nu ff wat foto's online zetten..

LIEFS!!!!

• 30 December 2007 - 18:47

Suus:

Potverdorie!

Zie ik daar toch een bekende kop: Ferdinand Admiraal, jawel een Uitgeester, gelukkig kom je die Uitgeesters overal tegen, weet je tenminste zeker dat het feest is ;)

• 30 December 2007 - 19:01

Laura:

Wat een feest daar!
    He meid een hele fijne jaarwisseling!!! Geniet ervan! We bellen nog wel ff voordat je in het vliegtuig stapt om weer weg te gaan!
    Dikke kus

• 30 December 2007 - 19:05

Ma Uit Assen:

Suus was me net voor!!!!!
    Kan zien dat je je niet verveeld!!!!
    Ziet er geweldig uit. Geniet nog maar even. Wat grappig dat Suus een bekende ziet. Groetjes uit Assen!!!!!

• 30 December 2007 - 19:23

Kirsten:

Heeey!!

jij vermaakt je wel zo te zien!! goed man!!heeerlijk. lekker genieten en hele goede jaar wisseling. voorzichtig met vuurwerk hahahah!
    tot snel!!!

kusssssss

• 30 December 2007 - 21:53

Rita:

Leuke foto's Nicole.
    Voor jou guten rutsch ins neue Jahr. Gaat je vast wel lukken. Lekker genieten. Het is om voor je het weet. Liefs uit Assen Rita

• 30 December 2007 - 22:38

Ingeborg:

Hey meis,

Nou zoals gewoonlijk maak je er weer een mooi feestje van daar maar dat had ik ook wel van je verwacht. Het is nu aftellen en dan ben je er al weer zo snel gaat het ook alweer allemaal. Liefs en we hoeven ons geen zorgen te maken dat je geen leuk oud en nieuw hebt. Kus en tot snel

• 31 December 2007 - 15:10

Yvonne:

Wat een geweldige foto's!!
    Leuk om te zien en te lezen dat je het naar de zin hebt ;). Geniet ervan!

• 31 December 2007 - 17:12

Andries:

Dat gaat weer super daar zie ik.
    Doet me denken aan toen ik 20 was.
    Hardstikke goed.
    Doeiiiiii

• 01 Januari 2008 - 10:56

Sijtsema:

Lieve Nicole,wat een plezier spat er af van de foto's,jij bent een levensgenieter!Houden zo,ook het komende jaar veel geluk.Liefs van de buren in Assen

• 01 Januari 2008 - 12:25

Anita & Johan:

Lieve Nicole,
    ook dit pakken ze je nooit meer af en praat je er nog over als je een oud dametje van 95 bent. Top! Van ons ook een heel gelukkig nieuwjaar toegewenst daar in Oostenrijk. Groeten en een dikke kus van,
    Anita en Johan.

• 01 Januari 2008 - 17:57

Matthijs:

Jij heb je duidelijk niet lopen vervelen! Gelukkig nieuw jaar en de beste wensen! Leuke foto's en mooie landschappen.

• 02 Januari 2008 - 23:06

Joanne:

Wauw, goed bezig Nic! Ziet er top uit allemaal, al een beetje bijgekomen van het oud&nieuw feestje dat je ongetwijfeld gevierd hebt?! Dikke knuffel!

Verslag uit: Oostenrijk, Gerlos

Nicole

Vaak word er aan mij gevraagd van wie heb je dat reizen toch? En mijn ouders zeggen dan eigenlijk altijd.. geen idee! Maar vroeger gingen we sowieso elk jaar minstens 1x op wintersport en 3 weken weg met de caravan. Vaak waren we de andere vakanties ook niet thuis te vinden.. Dus tsja, eigenlijk is het me met de paplepen ingegegoten en na mijn eerste grote trip in 2003 ben ik officieel verslaafd! En vele avonturen volgden..