Nic gaat weer around the world.. ;) - Reisverslag uit Assen, Nederland van Nicole Melsen - WaarBenJij.nu Nic gaat weer around the world.. ;) - Reisverslag uit Assen, Nederland van Nicole Melsen - WaarBenJij.nu

Nic gaat weer around the world.. ;)

Door: Nic

Blijf op de hoogte en volg Nicole

28 November 2007 | Nederland, Assen

Hi there.. allemaal!!

Zoals jullie allemaal wel weten ga ik een jaartje in Ierland wonen. :D
Tot 1 november heb ik in de verloskundigenpraktijk in Assen gewerkt.. en nu ben ik even lekker aan het genieten van mijn vrije tijd! En natuurlijk allerlei dingen aan het regelen en voorbereidingen aan het treffen voor de oversteek naar de andere kant van het kanaal!

Maarrrrrr.. eerst nog ff naar de sneeuw!!
Volgende week vrijdag vertrek ik al.. heb er zin in!!

10-01-2008 is trouwens de dag dat ik naar Dublin vlieg.. Maandag 14 januari zal dan mijn eerste werkdag zijn in het "Our Lady of Lourdes Hospital" in Drogheda. Net ff een half uurtje boven Dublin..

Nou is iedereen geloof ik weer volledig op de hoogte van alle plannen!!! ;)
En alle belevenissen kunnen jullie hier uiteraard lezen..

LIEFS!

  • 28 November 2007 - 17:26

    José Nijhoff:

    Lieve Nicole,
    Je ben en blijft een avonturier,
    Straks vind je het leven saai.
    Geniet straks lekker van de bergen en de sneeuw.
    Ik dacht altijd dat hoogzwageren niet meer skieén. Een combinatie verloskundige en ski-lerares? Daar op zo'n berg een kind te krijgen lijkt me niets, maar wie weet wordt dat nogeens een andere therapie.

    We groeten je,
    Meino en José

  • 28 November 2007 - 19:14

    Nic:

    Wie weet is het een gat in de markt.. ;)

  • 28 November 2007 - 19:58

    Fieke:

    maar eerst nog ff stappen in Assen dit weekend! ;) maar super dat je weer gaat reizen joh! ik wens je iig heel veel plezier!!! en hopelijk kunnen we nog is een weekendje langskomen. zou iig super zijn! tot zaterdag!

    liefs, Fieke

  • 28 November 2007 - 21:19

    Carolien:

    We komen hoor!! In Ierland dan, want ik voel nog steeds m'n spieren van Bottrop, afgelopen zondag! Duss....Oostenrijk slaan we nog maar even over.....
    Liefs Caro

  • 28 November 2007 - 22:15

    Anny De Fijter:

    Kees en ik hopen je nog te bezoeken in Ierland We gaan er voor.
    Groetjes tante An ny

  • 28 November 2007 - 22:42

    Elise:

    Super geweldig zo'n site als dit :D gaat vast helemaal goed komen daar in ierland ;) nogmaals heeeeel veel plezier in de sneeuw en natuurlijk in ierland ;)

    X Elise

  • 29 November 2007 - 08:05

    Johan:

    Veel plezier in de sneeuw.Kennelijk zijn veel Oostenrijkse skileraren met de Kerst vrij. Hoed je voor die die toch nog werken.
    Ik zoek je zeker op in Dublin.

    Alle succes, Johan x

  • 29 November 2007 - 17:26

    Syd:

    Ha die Nicole,

    well well, so soon you will be joining the rest of us over here in ireland. f-ing dutch invasion overhere, haha. Ik wens je veel succes met de voorbereidingen voor je journey naar Drogheda, en we moeten maar eens stappen either in Dub or in Waterford.

    Cheers!!!!!!!!

    Syd

  • 30 November 2007 - 15:03

    G Schipper:

    Veel plezier en goede reis

  • 01 December 2007 - 13:49

    Erica:

    Lieve Nicole!

    Heel veel plezier in de sneeuw en ontzettend veel succes in Drogheda!!! Ik vind het toch altijd weer prachtig hoe jij de dingen aanpakt! Je bent jong en je wil wat. Ik hou daar wel van want ik ben oud en ik wil ook nog steeds wat! Mijn eerste dienst in Veendam is overigens fijn en goed verlopen. Ik heb er echt zin in de komende 5 weken en dan Drachten!

    Nou meid het allerbeste en ik blijf je volgen!!

    Heel veel groetjes ERICA

  • 03 December 2007 - 19:22

    Ilse Aben:

    Eej Nicole!

    Wat klinkt het weer allemaal geweldig zeg! Helemaal super. Wat ben je toch een tof wijf. Ik ga 5 jan. in ieder geval in mijn agenda zetten! Maar eerst heel veel plezier in de sneeuw,

    Liefs Ils

  • 09 December 2007 - 17:56

    Oppedijkca@hotmail.c:

    Hay Nicole

    Leuk om van jou een sneeuwbericht te horen.
    Ga je snowboarden of skien?
    We hoorden al op het nieuws dat er giga sneeuw gevallen is overal in Europa.
    Zelf gaan we in febr. 08 naar Italie voor de eeerste x, Dolemieten. Samen met Hans en Cissy en the kids. Lijkt ons lekker om daar te skien.

    He, geniet ervan en liefs vd Telgen:

    Andries en Cathy

    PS Franke Jan is vandaag jarig en ik stuur het bericht wel ff door...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Assen

Nicole

Vaak word er aan mij gevraagd van wie heb je dat reizen toch? En mijn ouders zeggen dan eigenlijk altijd.. geen idee! Maar vroeger gingen we sowieso elk jaar minstens 1x op wintersport en 3 weken weg met de caravan. Vaak waren we de andere vakanties ook niet thuis te vinden.. Dus tsja, eigenlijk is het me met de paplepen ingegegoten en na mijn eerste grote trip in 2003 ben ik officieel verslaafd! En vele avonturen volgden..

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 232
Totaal aantal bezoekers 91377

Voorgaande reizen:

30 April 2019 - 31 Mei 2019

Zuid-Afrika

20 Maart 2014 - 18 Mei 2014

Zuid Amerika

07 Juli 2011 - 01 Augustus 2011

Afrika!!!

12 Januari 2010 - 13 April 2010

Down Under!!

23 Oktober 2009 - 11 Januari 2010

Verloskundige in India!!

27 April 2009 - 24 Juni 2009

Transsiberie Expres

13 Februari 2009 - 15 April 2009

Jetzt Gerlossssssssss

10 Januari 2008 - 12 Februari 2009

Ierland!!!

07 December 2007 - 04 Januari 2008

Gerlosssss

Landen bezocht: