Home Sweet Home!!!! - Reisverslag uit Voorburg, Nederland van Nicole Melsen - WaarBenJij.nu Home Sweet Home!!!! - Reisverslag uit Voorburg, Nederland van Nicole Melsen - WaarBenJij.nu

Home Sweet Home!!!!

Door: Nic

Blijf op de hoogte en volg Nicole

11 Mei 2010 | Nederland, Voorburg

Alweer bijna een maandje Home Sweet Home!!!! :D Ik kan melden dat het weer erg fijn is om in NL te zijn.. op het weer na dan! :D Ondertussen alweer een hoop gebeurd en zelfs al aan het werk.. maar wilde jullie toch niet onze avonturen van de laatste dagen onthouden!

Onze allerlaatste dag in Australie hebben we in perth doorgebracht met een vriendinnetje van Suus. Zij had speciaal voor ons een dagje vri jgenomen van werk om ons de wijngaarden rondom Perth te laten zien! De dag begon met een drankje aan het water.. vervolgens reden we richting de wijngaarden, waar we eerst van een lekkere lunch genoten hadden, alvorens we begonnen met wijnproeven! Ook zijn we nog langs een chocolat factory gegaan, waar we overheerlijke chocolade hebben geproefd! Om de dag in stijl af te sluiten had Amy een BBQ gerorganiseerd met een aantal goede vrienden van haar! Een super laatste dag in Australie dus!!!! Want even na middennacht vlogen we naar HongKong.. We hadden gehoopt op een fijne vlucht, helaas erg veel turbulentie.. en een rough landing!!
Welkom in HongKong!!!

ook in HongKong hadden we weer met iemand afgesproken.. een goede vriend van Suus, was ook in Azie dus was naar HongKong gevlogen. Met hem zijn we de eerste dag op de ferry gestapt naar Macau. Gezien ik hier vorig jaar al was geweest met Matthijs, heb ik ze rondgeleid de hele dag. We eindigden uiteraard in een van de casino´s... Waar Bas, na 3 uur bloed, zweet en tranen aan de blackjack tafel.. zoveel geld bijelkaar had gewonnen dat we besloten om in The venetian te blijven slapen. We hadden een suite op de 36e verdieping!!! Onbeschrijvelijk mooi, groot _ luxe die kamer!!! Om dat te vieren hadden we meteen een drankje gedaan in de bar.. en hadden we voor de volgende morgen room/service besteld! Dat is pas lekker wakker worden.. Helaas komen aan alle mooie dingen een eind.. dus tegen de middag moesten we met pijn in ons hart uitchecken.
Terug met de ferry naar HongKong, waar we weer in een armoedig hostel sliepen.. s´Avonds lekker uiteten geweest en een drankje gedaan. De laatste dag van onze trip hebben we nog wat sightseeing in HongKong gedaan, de laatste souveniertjes gekocht.. en hebben we onze trip afgesloten met de lightshow en een drankje op de Avenue of Stars..
Dinsdag 13 april stond ons welkomscomitee op Schiphol.. deze x gelukkig een fijne vlucht en smooth landing!

De eerste 3 weken heb ik lekker kunnen genieten van het weer thuis zijn. Ondertussen ook druk op zoek geweest naar werk! Ben momenteel aan het werk in de praktijk waar ik afgelopen zomer heb gewerkt en vanaf volgende week ga ik, voor in ieder geval 6 maanden, in Zwolle aan het werk.. Waar ik in mijn nieuwe autootje rond zal gaan rijden..!! Heb het dus weer goed voor elkaar.. Voorlopig blijf ik dus ff in NL.. maar zoals altijd blijft het kriebelen.. dus wie weet wordt vervolgd.....

Iedereen onwijs bedankt voor alle lieve, leuke, ontroerende en grappige reacties!!! Leuk dat iedereen al zo lang mee leeft met al mijn avonturen!!! Heeeeeeeeeeel veeeeeeeeeel liefs... Kuss!

• 11 Mei 2010 - 19:47

Mam:

Graag gedaan en we zijn blij dat jullie weer heelhuids thuis zijn.
    Op naar een volgend avontuur!!!!!!!!
    Liefs!!!!!

• 12 Mei 2010 - 08:12

Iris:

Welkom terug Nicole! En veel succes en plezier in Zwolle!
    Groetjes!

• 12 Mei 2010 - 12:56

JoséN:

Fijn dat je weer thuis bent.Jammer genoeg kwam ik een paar uur te laat om even een glimp van je op te vangen. Maar wie weet lukt het nog voor je weer in het vliegtuig zit.
    Liefs van Meino en José

• 12 Mei 2010 - 16:20

Johan En Anita:

Ook wij hebben weer genoten van je avonturen, altijd leuk om te horen wat er in de wereld gebeurd.
    Al reizen we dan zelf niet zo ver op deze maner is het ook leuk.
    We zien je, groetjes en dikke kus, Johan en Anita

Nicole

Vaak word er aan mij gevraagd van wie heb je dat reizen toch? En mijn ouders zeggen dan eigenlijk altijd.. geen idee! Maar vroeger gingen we sowieso elk jaar minstens 1x op wintersport en 3 weken weg met de caravan. Vaak waren we de andere vakanties ook niet thuis te vinden.. Dus tsja, eigenlijk is het me met de paplepen ingegegoten en na mijn eerste grote trip in 2003 ben ik officieel verslaafd! En vele avonturen volgden..